diumenge, 29 de maig del 2016

Reunió de seguiment amb la mestra (turora) d'un alumne




Sessió 15:

Objectictius:
  • Definir prioritats educatives i suports
  • Avaluar les possibilitats d'autonomia personal i social de l'alumne. 
  • Avaluar el tipus i grau d'aprenentatge adquirit en relació amb els continguts bàsics del currículum de l'etapa a la que correspon
Desenvolupament:

Assistens: psicopedagog de l'escola, mestra (tutora), i jo. A la reunió la tutora aporta l'informe escolar de l'alumne, que juntament amb la informació que ja té el psicopedagog, serà el punt de partida de la reunió. La tutora explica com se desemvolupa l'alumne a l'aula, és tracta d'un noi gens participatiu a les activitats, poc motivat, poc comunicatiu, i sense interès per res. Amb la informació es decideix marcar una estructura horaria amb l'alumne,  aplicar conductes estimulatives, i els suports necessaris. Amb aquestes atuacions es determinarà deixa que vagi passant el temps i veure el nivell d'adaptació que va adquirint.

Es tracta d'una intervenció avaluativa, educativa. La funció del psicopedagog és la de avaluar. Les matèria que me ha permès entrendre millor la intervenció ha estat la de Mètodes, disseny i tècniques en investigació psicològica, Educació especial, i estudi de casos. La meva participació ha estat de observació i seguiment. 

Recursos:

La entrevista, i l'informe

Avaluació:

El punt de partida d'aquesta intervenció ha estat la recopilació de la informació proporcionada per la mestra, juntament a la que ja tenia el psicopedagog a través d'instruments com l'entrevista, i la revisió de documentació que ens proporcionaran dades significatius sobre determinacions a pendre sobre les prioritat de l'alumne, i els suports necessaris.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada